فور ميكسات
عزيز الزائر انت غير مسجل ويسعدنا تسجييلك معانا احمد خليفه يرحب بكم في ميكسا لكل العرب
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
فور ميكسات
عزيز الزائر انت غير مسجل ويسعدنا تسجييلك معانا احمد خليفه يرحب بكم في ميكسا لكل العرب
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
فور ميكسات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

| افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني | شعبيr > 
الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخولرسائل

ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
القللى
مشرف اغاني سابق
مشرف اغاني سابق
القللى

ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد Empty
مُساهمةموضوع: ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد   ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 15, 2009 6:32 pm

هانولعها ومحدش هيطفيها

حصريـــــــــــــــــا

:

علي شبكه ملوك الدجيهات وبس

ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال

مع مصطفي وهادي

واجدد اغنيتين من الالبوم القادم

ابويه وصاني

الي يبعنا

يالهوووووووووووووووي

الفرح هايولع ومحدش يقول لأ

القللى عبد الوحد الاساس وبيحب الخير لكل الناس

وتحيه لنجوم الدجيهات والوحده القللية

حمل واسمع وسيب الرد

http://www.4shared.com/file/94717555/c9e5edd/ElHaWyCoM_aBo_asaLa_By_KaMBa.htmlتن
القللى
مشرف اغاني سابق
مشرف اغاني سابق
القللى

ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد   ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 15, 2009 6:34 pm

القللى ملك الدجى فى الفيوم والوطن العربى
احمد خليفه
(( المدير العام ))
(( المدير العام  ))
احمد خليفه

مُساهمةموضوع: رد: ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد   ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 11:39 am

شكرااااااااااا

ابو اصاله مربي الاجيال لقيته وانا طالع الجبال القللى الى احمد عبد الوحد 3 اغنى من الشريط 2009 الجديد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا على ميكسا من القللى وتحدى 3 اغانى نار احمد صلاح
» حال الدنيا للنجم احمد شمس الموسيقار سامح سليم على ميــــكـــسا لكل العرب من ملك الدجى القللى
» جديد اخر اعمال حمادة سمير وابو دنيا مولد جامد من وحدة دجى القللى